Penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia

logo potent2

MACAM-MACAM JENIS BAJA NAK KASI SAWIT HASIL LUMAYAN

Ada cara mudah, tak peningkan kepala

KAMI BUAT PLOT TEST

untuk pastikan keberkesanannya kepada sawit

"tanpa ragu-ragu, ia terbukti berkesan meningkatkan hasil sawit"

SAWIT ANDA MENGHADAPI MASALAH INI?

buah sawit tak berapa nak berat

“Ikut kira-kira 1 ekar boleh keluar 1 tan tiap bulan, patutnya… ni setengah tan kadang dapat kadang kurang”

buah ada, kadang sepi

nak kata tak takde terus, tak juga. Ada tapi sikit.  Bijinya pulak, kepet-kepet

buah senang busuk

ni kalau pokok baru belajar nak buah, busuk-busuk tu biasala… tapi ni, pokok dah besar pun buah rajin busuk… bila busuk mana mau  berat nya..

KAMI PERKENALKAN KEPADA ANDA BAJA POTENT SAWIT

"anak kecil pun sanggup tolong bajakan pokok sawit"

mudah dan cepat

1pokok 1 sudu

tektur serbuk halus

akar sawit senang serap, maka cepat la berkesan terhadap buah sawit

Power K37

Kalium terbaik. Selain memberatkan buah sawit, ia juga memperkuatkan buah sawit dan batang sawit dari serangan fungus yang membusukkan buah sawit.

Mesra alam dan tidak merosakkan tanah

Cara guna baja Potent

  • Langkah awal : pastikan kawasan tempat tabur baja bersih dari rumput.
  •  1 sudu serbuk baja Potent untuk pokok sawit bawah 10 tahun. 2 sudu untuk pokok sawit 10 tahun ke atas.
  • Tabur serbuk baja Potent 3 kaki atau 1 meter dari pangkal pokok. Terbaik di kawasan akar rambut.

apa kata mereka selepas guna baja Potent

MANTAP!!!

Insyaallah, anda akan berpuashati dengan Potent!!!

berita baik...

whatsapp kami untuk membeli dengan harga borong

selesaikan masalah sawit anda hari ini

pilih pakej yang sesuai untuk anda

membaja dengan tenang dan nyaman atau wang anda kami kembalikan

Ya Benar! Kami kembalikan wang anda jika anda tidak berpuashati dengan produk kami. Tanpa risiko!!!

PEMBELIAN 100% SELAMAT!!!

Kami menggunakan trusted courier DHLCitylink dan  PosMalaysia. Dalam masa yang sama kami pantau pergerakan parcel.

maklumat penghantaran

  • Pesanan akan dihantarkan dalam masa 24 jam, kecuali cuti umum. Pesanan yang dibuat pada hari sabtu dan Ahad akan dihantar pada hari Isnin.

  • Kurier pilihan kami adalah Citylink, DHL dan PosMalaysia.

  • # tracking kurier akan kami berikan samada melalui SMS atau Whatsapp.

Refund Policy:

  • Jika produk yang dipesan tidak memuaskan hati, refund hendaklah dipohon dalam masa 30 hari selepas pembelian sahaja.

  • Sebarang soalan tambahan whatsapp kami di 013-7020666


Terima kasih atas sokongan anda. Semoga sawit anda terus berhasil lumayan. Segala kebaikkan untuk anda.

Jenama Potent dipasarkan oleh RedPakis (JR0010760-U)

klik